vrijdag 20 april 2012

Muurschildering met sjabloon (DIY wall painting)

Zelf dingen maken voor in huis!

Gisterochtend bedacht ik me dat het leuk zo zijn om een muur een beetje te versieren. Ik zocht op het internet naar muurschilderingen en zag een aantal mooie. Het viel me vooral op dat veel mensen het leuk vinden om bomen op de muur te schilderen. Nu leek me dat wel een groot risico en kwam ik op het idee om een soort van Barok-behang te creƫren met behulp van een sjabloon. Ik zocht naar voorbeelden, tekende een patroon op een stuk plastic, sneed het uit en plakte het op de muur. Daarna rolde ik er met een kleine verfroller wat verf overheen en verplaatste het sjabloon vervolgens. Het is nog niet af, dus wanneer de hele muur klaar is zal ik een foto van het geheel plaatsen.
Stap-voor-stap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...