woensdag 9 mei 2012

Maak je eigen knuffels (DIY Gingerbread man)

Zelf dingen maken / DIY
Tijdens onze laatste vlucht met Iberia hebben we ongevraagd één van de vliegtuig-fleece dekens meegenomen. Ik had het koud en terwijl ik nog half sliep (met de deken om me heen geslagen) waren we het vliegtuig uit voordat ik er erg in had. In elk geval hadden we dus een fleece deken liggen, waar we niets mee deden. Ik moest aan koekjes denken en kwam toen op het idee om er een kerstkoekje van te maken... oftewel 'The Gingerbread man'

Stap 1: Ga op zoek naar een stuk stof en knip de vorm uit een stuk papier. Speld dit nu op de stof en knip het twee keer uit.
Stap 2: Leg de stof nu binnenstebuiten en naai ze netjes aan elkaar vast
Stap 3: Laat een stukje open en draai de de stof nu weer goed. Sloop een kussen of ga op zoek naar vulling en vul je 'koekje'. Naai nu de opening weer dicht, decoreer (met lijm of vastnaaien) en wacht op kerst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...